Subject: Viljandi SPA gaasitorustiku asendiplaani eskiis
From: "AS Varmata" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Mar 2025 16:07:39 +0200

Tere

Koostöös Viljandi linna ja Viljandi vallaga sai 5. märtsil valitud
võimalik parim gaasitrassi kulgemise asukoht rajatava Viljandi SPA
varustamiseks loodusliku maagaasiga. Rajatav SPA koos ujulaga on Viljandi
linnale ja Viljandi vallale oluline turismi- ja spordikompleks. Saadame
kavandatava gaasitorustiku asendiplaani eskiisi (joonised manuses).

Palume väljastada tehnilised tingimused gaasiprojekti koostamiseks.

Lugupidamisega

Ants Kippasto

nõukogu esimees

AS Varmata

Tähe 135 Tartu

 <http://www.varmata.ee> www.varmata.ee

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

5066864

Käesolev e-kiri ja selle manused on konfidentsiaalsed ja nende
avalikustamine võib olla keelatud. Kui käesolev e-kiri ei olnud Teile
mõeldud, siis palun kustutage see koheselt koos manustega enda arvutist ja
informeerige sellest e-kirja saatjat. Kui käesolev e-kiri ei olnud Teile
mõeldud, siis pole Teil lubatud e-kirja või selle manuseid kopeerida või
nende sisu teistele isikutele avaldada

1997 aastal loodud Varmata AS põhitegevuseks on maagaasi ja

võrguteenuse müük ning katlamajade ja gaasitorustike ehitus ja hooldus
ning järelevalve

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.